Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Στο φως της δημοσιότητας η επιστολή Νικολούζου με τις αλλαγές που προτείνει στα δρομολόγια της άγονης γραμμής των Διαπόντιων Νησιών!


Το φως της δημοσιότητας είδε η επιστολή Νικολούζου, σχετικά με τις αλλαγές που προτείνει στα δρομολόγια της άγονης γραμμής των Διαπόντιων Νησιών, η οποία εστάλη εν κρυπτώ και την οποία η Δημοτική Αρχή προσπάθησε να κρατήσει ως επτασφράγιστο μυστικό για ευνόητους λόγους, όπως φαίνεται και από το περιεχόμενο της επιστολής.
Η επιστολή απευθύνεται στον...
Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και. Τουρισμού Γ. Σταθάκη και στο Αναπληρωτή Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Θ. Δρίτσα, κοινοποιείται στο ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) και υπογράφεται από τον ίδιο το Δήμαρχο και τους τρεις Αντιδημάρχους των Διαπόντιων Νησιών.

Η επιστολή περιλαμβάνει δύο προτάσεις.
Η πρώτη, που είναι και άμεσα υλοποιήσιμη, αφορά τη μείωση των δρομολογίων τις άγονης γραμμής Κέρκυρα – Διαπόντια κατά ένα εβδομαδιαίως, ήτοι από τρία σε δύο εβδομαδιαίως, και στη θέση του να δρομολογηθεί πλοίο ανοιχτού τύπου (παντόφλα) για τη μεταφορά οχημάτων, απορριμάτων και οικοδομικών υλικών των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στα νησιά. Μάλιστα το οικονομικό όφελος για το Δήμο που θα προκύψει από τις προτεινόμενες αλλαγές στα δρομολόγια, ανέρχεται στο ευτελές ποσό των 1.216 € !!!
Η δεύτερη πρόταση αφορά, μετά από νομοθετική ρύθμιση, την εκτέλεση όλων των δρομολογίων της άγονης γραμμής Κέρκυρα – Διαπόντια με ανοιχτού τύπου πλοία (παντόφλες).

Η επιστολή κάθε άλλο παρά εμπεριστατωμένη είναι, αφού ναι μεν περιέχει οικονομικά στοιχεία των δρομολογίων, δεν περιέχει όμως καθόλου ποσοτικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα αριθμός μεταφερόμενων οχημάτων ανά δρομολόγιο, όγκος εμπορευμάτων και οικοδομικών υλικών κ.λ.π.
Στοιχεία τα οποία υπάρχουν στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Κέρκυρας, και τα οποία θα μπορούσε να τα χρησιμοποιήσει η Δημοτική Αρχή, όπως για παράδειγμα ότι ο αριθμός των μεταφερόμενων οχημάτων ανά δρομολόγιο είναι κατά μέσο όρο δύο (2)!
Επιπλέον στην επιστολή υπάρχει σωρεία ανακριβών στοιχείων, όπως για παράδειγμα:
  • Ότι τα Διαπόντια νησιά απέχουν από την Κέρκυρα (το μέγιστο) 9 ναυτικά μίλια!!!
  • Ότι υπάρχει αδυναμία μεταφοράς καυσίμων στα νησιά, όταν μάλιστα το πλοίο που εκτελεί το δρομολόγιο Κέρκυρα - Διαπόντια, κατέχει σχετική άδεια μεταφοράς καυσίμων!
  • κ.λ.π.
Τέλος γίνεται αναφορά στην επιθυμία των κατοίκων των Διαπόντιων νησιών για τις προτεινόμενες αλλαγές στα δρομολόγια, όταν οι ίδιοι οι κάτοικοι ουδέποτε ρωτήθηκαν, ούτε το θέμα συζητήθηκε ποτέ στα Τοπικά Συμβούλια, ούτε ενημερώθηκε το Δημοτικό Συμβούλιο και φυσικά ούτε οι παρατάξεις του.
Την επιστολή παρουσίασαν και προσπάθησαν να περάσουν εκτός ημερήσιας διάταξης οι τρεις Αντιδήμαρχοι, κατά την σύσκεψη του Σ.Α.Σ. που έγινε στη Νάξο στις 22 Μαΐου.
Η επιστολή έτυχε, σύμφωνα με πληροφορίες μας, αρνητικών σχολίων των παρευρισκομένων, και αυτό γιατί, ενώ όλοι οι παρευρισκόμενοι εκπρόσωποι των νησιών του Αιγαίου ζητούσαν επιπλέον δρομολόγια των άγονων γραμμών για την εξυπηρέτηση των κατοίκων των νησιών, ο Δήμος Κέρκυρας ζητούσε μείωση αυτών!
Τελικά δεν πέρασε εκτός ημερήσιας διάταξης η πρόταση του Δήμου Κέρκυρας και δεν θα συμπεριληφθεί στις αποφάσεις του Σ.Α.Σ.

Δείτε ολόκληρη την επιστολή του Δημάρχου Κέρκυρας:







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...